ketiak ?!

by - Thursday, May 19, 2011

hahaha. funny right.

tadi blogwalking. then, nampak satu blog ni tulis entry
"ketiak wanita idaman lelaki. "
amat tertarik baca entry blog tu. suka! haha.

ayat paling menarik yang aku suka sangat-sangat.

Walaupun secara normalnya orang yang dah matang pasti akan ada bulu ketiak..
betul kan??
kalau wanita yang tak ada bulu ketiak bukan
bermaksud wanita itu tidak matang..
tapi wanita itu memiliki ketiak yang menjadi idaman lelaki..
bayangkan kalau ada pompuan yang ada bulu ketiak macam hutan hujan tropika..
huhu..ada tak lelaki yang minat ngan bulu ketiak dia yang lebat dan subur tu..

meh nak tambah lagi sikit. ketiak yang berdaki tu. tolong la jaga dengan baik ea.
perempuan. pakailah garnier or ape2 je product. bagi sekata warna ketiak, x hitam
and please. jgn berbau.

kalau naik train. naik bus. ade ketiak berbau. mmg boleh mati semput.

kalau x de duit nak beli deodorant, do something. hehehe.

whatever it is, sila jaga ketiak anda ya. (:

bagi yang tidak bertudung. kalau bulu ketiak tu ada.
jagalah pakaian tu. jangan nak tunjuk anda ada bulu ketiak.


You May Also Like

5 cotcet